Nykyaikana vain kiinnostavat brändit selviävät, etenkin digitaalisissa medioissa. Päivän workshopin aikana käydään läpi hyviä ja menestyneitä sisältöstrategioita. Meiltä ja maailmalta. Samalla pohditaan, minkälaiset sisällöt leviävät ja miksi? Miten sosiaalisessa mediassa kannattaa viestiä ja millä tyylillä?
Luennoitsijana Juha Nikkilä, Markkinoinnin suunnittelija / creative, Hasan & Partners
Ilmoittaudu kurssille 11.3.2016 mennessä.
Hinta: DigiMaMan ja Apple-käyttäjien jäsenille 65 € / ei-jäsenille 130 €, sisältää aamukahvin ja sämpylän.
Nykyaikana vain kiinnostavat brändit selviävät, etenkin digitaalisissa medioissa. Päivän workshopin aikana käydään läpi hyviä ja menestyneitä sisältöstrategioita. Meiltä ja maailmalta. Samalla pohditaan, minkälaiset sisällöt leviävät ja miksi? Miten sosiaalisessa mediassa kannattaa viestiä ja millä tyylillä?
Luennoitsijana Juha Nikkilä, Markkinoinnin suunnittelija / creative, Hasan & Partners
Ilmoittaudu kurssille 11.3.2016 mennessä.
Hinta: DigiMaMan ja Apple-käyttäjien jäsenille 65 € / ei-jäsenille 130 €, sisältää aamukahvin ja sämpylän.